Hangup – Skeittaus, elämä, viihde ja kulttuuri

Tervetuloa vierailija ( Kirjaudu sisn | Rekisteridy )

5 Sivua V  « < 3 4 5  
Reply to this topicStart new topic
> Unet
lofa4000
viesti 30.08.2013 11:55
Viesti #81

Gino

Ryhm: Jsenet
Viestej: 1511
Jsen nro.: 92

Ihme jos tamppoonin asentamisesta ei tule painajaisia..

--------------------
Ei mitn junttilankkuja vaan tysin sekopist skateaction galorea!

Go to the top of the page

+Quote Post
Crookmon
viesti 02.09.2013 10:45
Viesti #82

Am

Viestej: 489
Jsen nro.: 609

QUOTE (mr.vili @ 30.08.2013 11:39) *
Olin beckin ja gunvaldin kanssa barcelonassa snoukkaamassa ja selvittmss rikoksia.

Haha! Ketk niist Beckeist ja Gunvaldeista?

+Quote Post
mr.vili
viesti 02.09.2013 16:19
Viesti #83

Gino

Viestej: 1651
Jsen nro.: 45

+Quote Post
Crookmon
viesti 04.09.2013 13:11
Viesti #84

Am

Frontside big spin joka kerta plle, roskiksien ja jonku maassa makaavan duden yli. v***u oli hyv uni, pitkin nyt hereill ollessa testata; kunnon hyppy ja sutaisu vaan, etujalan ktsys ja vhn myhss ylruumiin knt. Meniskhn?

+Quote Post
Crookmon
viesti 05.09.2013 12:56
Viesti #85

Am

No ei menny bigspinit mutta kyll toi uni vhn auttoi siihen ruumiinliikkeen hallintaan, lauta ji vaan jlkeen eik popannut tarpeeksi reippaasti.

+Quote Post
pena
viesti 18.10.2013 08:50
Viesti #86

Pro

Viestej: 899
Jsen nro.: 412

Istuin ison jrven umpeenkasvaneella rannalla pienten puiden vliss ja kirjoittelin kalenteriin muistiinpanoja. Olin juuri saanut jonkun tosi hyvn idean ja se piti kirjoittaa nopeasti muistiin, ennen kuin se karkaisi pst. Oli kes, aurinko paistoi ja laineet liplattelivat rauhallisesti rantaan. Istuin aurinkotuolilla jalat edess olleen korkea kannon pll. Kuulin takaani risujen naksuvan ja poksuvan poikki jonkun lhestyess. Mieleeni tuli heti ensimmisen, ett sielt tulee joku hirvi symn minut. Pakottauduin olemaan katsomatta taakse ja olin vhn turhautunut omaan pelkooni. Jrkeilin asian, sanoin itselleni ettei hirviit ole olemassa ja ajattelin jonkun perheenjseneni lhestyvn rantaa. Jatkoin kirjoittamista ja net lhestyivt. Seuraavaksi viereeni kvi makuulle aivan helvetin iso karhu. Siin mahallaan makoillessaan sill oli pituutta ainakin kolme metri ja leveytt puolet siit. Karhu ei ollut huomannut minua. Se makasi noin puolen metrin pss tuijottaen jrvelle. Lhdin hirmuisen pelon vallassa liikahtamaan toiseen suuntaan, mutta minua tihesti ymprineet puut hankaloittivat liikehdint. Ison rasahduksen aiheutettuani katsoin taakseni ja siell se karhu nousi pystyyn ja lhti muristen perni. Juoksin aivan helvetinmoista vauhtia ympri rantatiheikk etsien tarpeeksi paksua puuta johon voisin kiivet turvaan. Lopulta lysin sen ja kurkku suorana kiljuen sain revitty itseni muutaman metrin korkeuteen. Sielt nin rantatiheikn ylitse avoimelle pihamaalle, jossa siskoni juoksi helvetin isoa hirve pakoon vauva sylissn. Karhu juoksi ympri pient taloa jahdaten vanhempiani. Huusin kurkku suorana apua puun heiluessa uhkaavasti. Allani ollut tiheikk tyttyi pienemmist karhuista ja hirvist. En saanut nt muodostumaan vaan huuto oli tukahdutettua vikin. Jalkani alkoivat vsy puussa roikkumisesta ja kurkkuani raastoi huutoyritykset. Lopulta tilanteen nyttess hvitylt sain suustani kovan nen ilmoille ja talosta juoksi ulos kukas muukaan kuin kuhmolainen riviihdyttj H. Luokkanen. Heikki nki tilanteen ja kuuli avunpyyntni. Nin hnen arvioivan tilannetta. Sanottuaan vitut itsesuojeluvaistolleen Heikki juoksi karhun kiinni, otti hupparinsa pois ja lassosi karhun sill. Heikill ei ollut supervoimia ja karhu oli paljon hnt isompi, mutta jotenkin Heikki sai hupparin kiristetty karhun kaulan ymprille itse sen selss roikkuen. Karhu joutui hidastamaan juoksuaan ja lopulta karhun naaman alkaessa sinert Heikki huusi sen korvaan erittin ryyptyll nell "alat painua vittuun tlt nyt tajjuuks?" ja li karhua nyrkill nenn. Heikki tippui maahan ja karhu nousi takajaloilleen nostaen etutassunsa nyrkkeilijasentoon. Heikki otti karhua henkseleist (kyll) kiinni ja uhkasi tappaa karhun jos se ei poistu paikalta heti. Karhu poistui itkien metsn ja Heikki potkaisi ohijuossutta hirve phn. Hirvi nousi myskin takajaloilleen ja tanssahteli paikallaan kuin nyrkkeilijt kehss esileikin aikaan. Heikki tarrasi hirve sarvista kiinni ja potki sit mahaan kunnes hirvi alkoi uikuttaa ja pyysi pst poistumaan. Heikki katsoi minua ja pudisti ptn pettyneen kvellessn takaisin mkkiin sislle.

Hersin suonenvetoon jalassa ja sit neen kiroillessani huomasin eilisen ulkoilun jttneen kurkun kheksi.

Tt viesti on editoitu kyttjn pena toimesta 18.10.2013 08:54

--------------------
i'm out of my mind
please leave a message

+Quote Post
hytky
viesti 18.10.2013 14:58
Viesti #87

Am

Viestej: 476
Jsen nro.: 1356

QUOTE (pena @ 18.10.2013 09:50) *
Istuin ison jrven umpeenkasvaneella rannalla pienten puiden vliss ja kirjoittelin kalenteriin muistiinpanoja. Olin juuri saanut jonkun tosi hyvn idean ja se piti kirjoittaa nopeasti muistiin, ennen kuin se karkaisi pst. Oli kes, aurinko paistoi ja laineet liplattelivat rauhallisesti rantaan. Istuin aurinkotuolilla jalat edess olleen korkea kannon pll. Kuulin takaani risujen naksuvan ja poksuvan poikki jonkun lhestyess. Mieleeni tuli heti ensimmisen, ett sielt tulee joku hirvi symn minut. Pakottauduin olemaan katsomatta taakse ja olin vhn turhautunut omaan pelkooni. Jrkeilin asian, sanoin itselleni ettei hirviit ole olemassa ja ajattelin jonkun perheenjseneni lhestyvn rantaa. Jatkoin kirjoittamista ja net lhestyivt. Seuraavaksi viereeni kvi makuulle aivan helvetin iso karhu. Siin mahallaan makoillessaan sill oli pituutta ainakin kolme metri ja leveytt puolet siit. Karhu ei ollut huomannut minua. Se makasi noin puolen metrin pss tuijottaen jrvelle. Lhdin hirmuisen pelon vallassa liikahtamaan toiseen suuntaan, mutta minua tihesti ymprineet puut hankaloittivat liikehdint. Ison rasahduksen aiheutettuani katsoin taakseni ja siell se karhu nousi pystyyn ja lhti muristen perni. Juoksin aivan helvetinmoista vauhtia ympri rantatiheikk etsien tarpeeksi paksua puuta johon voisin kiivet turvaan. Lopulta lysin sen ja kurkku suorana kiljuen sain revitty itseni muutaman metrin korkeuteen. Sielt nin rantatiheikn ylitse avoimelle pihamaalle, jossa siskoni juoksi helvetin isoa hirve pakoon vauva sylissn. Karhu juoksi ympri pient taloa jahdaten vanhempiani. Huusin kurkku suorana apua puun heiluessa uhkaavasti. Allani ollut tiheikk tyttyi pienemmist karhuista ja hirvist. En saanut nt muodostumaan vaan huuto oli tukahdutettua vikin. Jalkani alkoivat vsy puussa roikkumisesta ja kurkkuani raastoi huutoyritykset. Lopulta tilanteen nyttess hvitylt sain suustani kovan nen ilmoille ja talosta juoksi ulos kukas muukaan kuin kuhmolainen riviihdyttj H. Luokkanen. Heikki nki tilanteen ja kuuli avunpyyntni. Nin hnen arvioivan tilannetta. Sanottuaan vitut itsesuojeluvaistolleen Heikki juoksi karhun kiinni, otti hupparinsa pois ja lassosi karhun sill. Heikill ei ollut supervoimia ja karhu oli paljon hnt isompi, mutta jotenkin Heikki sai hupparin kiristetty karhun kaulan ymprille itse sen selss roikkuen. Karhu joutui hidastamaan juoksuaan ja lopulta karhun naaman alkaessa sinert Heikki huusi sen korvaan erittin ryyptyll nell "alat painua vittuun tlt nyt tajjuuks?" ja li karhua nyrkill nenn. Heikki tippui maahan ja karhu nousi takajaloilleen nostaen etutassunsa nyrkkeilijasentoon. Heikki otti karhua henkseleist (kyll) kiinni ja uhkasi tappaa karhun jos se ei poistu paikalta heti. Karhu poistui itkien metsn ja Heikki potkaisi ohijuossutta hirve phn. Hirvi nousi myskin takajaloilleen ja tanssahteli paikallaan kuin nyrkkeilijt kehss esileikin aikaan. Heikki tarrasi hirve sarvista kiinni ja potki sit mahaan kunnes hirvi alkoi uikuttaa ja pyysi pst poistumaan. Heikki katsoi minua ja pudisti ptn pettyneen kvellessn takaisin mkkiin sislle.

Hersin suonenvetoon jalassa ja sit neen kiroillessani huomasin eilisen ulkoilun jttneen kurkun kheksi.

Rknaurut tulis jos en olis tyess junassa.
Hyv Heikki!!

--------------------

+Quote Post
Lypsyvoide
viesti 18.10.2013 16:46
Viesti #88

Cardielin ja Busenitzin risteytys

Viestej: 2536
Jsen nro.: 20

Nauroin neen. Mahtava tarina, kiitos.

--------------------
If it wasn't for bad luck,
I wouldn't have no luck at all

+Quote Post
Crookmon
viesti 19.11.2013 16:06
Viesti #89

Am

Nyt oli Penalla kova uni.
Itell ollut unissa kans noita uhkaavia ja lhell lymyvi elimi, lhinn niit semi-kiellettyj koirarotuja, Dogo Argentinoa ja Kanarian Doggia. Oon ainoa joka tajuu ett ne on vaarallisia ja ymprill juoksee, kiljuu ja leikkii paljon pieni lapsia. Koirat siit sitten aina sekoaa ja oon laittamassa ktt sinne leukojen vliin jotta lapset selviis ehjin nahoin. Hmmm...

Taitaa olla tekemist niiden viime aikaisten "koira hykksi lasten kimppuun"-lppien kanssa ja dekkarilla jossa Rottweiler puri sankaripoliisia niskaan.

Tt viesti on editoitu kyttjn Crookmon toimesta 19.11.2013 16:07

+Quote Post
igor
viesti 19.11.2013 22:53
Viesti #90

Cardielin ja Busenitzin risteytys

Viestej: 2949
Jsen nro.: 107

on kyll hulluja unia tullu nhty tss nin tota.

+Quote Post
markkatakaisin
viesti 13.12.2015 23:49
Viesti #91

Flowrider
**

Viestej: 175
Jsen nro.: 2723

Osallistuin sm-karsintoihin jotka jrjestettiin Lidliss. Samassa ranissa skeittasi hpprin Kisu. Veti kassahihnaan nosegrindin, itse tein bkkiteilin. Kaupan perll oli mys telinevoimistelijoiden vaahtomuovimonttu ja kaksi suurta sammaleista trampoliinia joilla kvin rentoutumassa ranin aikana.

--------------------
"Jos Ethan Fowler ois suomalainen se ois Tampereelta."

-Tume

+Quote Post
pena
viesti 28.05.2016 12:57
Viesti #92

Pro

Viestej: 899
Jsen nro.: 412

Olin koulunkyntiavustajana ylasteella ja luokallani oli viisi veljest, kaikki iltn 15-vuotta. Mulla oli hyvt vlit poikiin ja tynkuvaani kuului hengata koulun jlkeenkin heidn kanssaan. Seuraavaksi olimmekin poikien kotona, joka oli keskell mets sijaitseva kantoon ruuvattu polejam. Ja siis aivan tavallinen polejam, semmonen polvenkorkunen putki, joka oli jollakin vanteella kiristetty kantoon ja jonka alle tai sisn ei todellakaan kukaan mahtuisi. Mutta se oli poikien koti eik siin ollut mitn outoa. Fltti polejamin ymprill oli semmosta perus mettfltti, juuria ja neulasia, eik siis mitenkn skedettv. Ei kukaan pojista kyll skeitannutkaan, skeittaus ei itse asiassa liittynyt uneen mitenkn.

Tunnelma oli tosi rauhallinen ja arkinen kunnes yhtkki aloin kattoa poikia vhn tarkemmin. Jumalauta, eihn ne nyttnyt yhtn toisiltaan. Heist oli mahdotonta lyt mitn yhteisi piirteit, joita veljeksill kuitenkin yleens on. Yksi heist oli tummaihoinen ja puhui suomea vieraalla korostuksella, toinen puhui leveet savoa ja yksi rsyttvsti stadin slangia. Katsoin heidn kotipolea ja kvelin mrtietoisesti sen luokse epilysten kasaantuessa pssni. Kaivoin taskustani tykaluja ja aloin ruuvaamaan polea kannosta irti poikien ihmetelless toimintaani peloissaan. Kun olin saanut putken irti kannosta knnyin hikisen katsomaan poikia, jotka seisoivat toisiinsa kietoutuneina takanani. Kuinkas paljon muistatte lapsuudestanne? kysyin. Pojat katsoivat sikhtnein toisiaan ja selvisi, ettei heist kukaan muistanut mitn ensimmisist kahdesta elinvuodestaan (joka ei tietenkn oikeasti kovin ihmeellist ole).

Mit sitten? pojat kysyivt yhteen neen kuin yritten kielt vitteeni jo ennen kuin olin sen neen sanonut. Vastaukseksi nostin vanteen kannon ymprilt ja pojat kiljahtivat. Kannon vuosirenkaista nimittin nkyi, ett pole oli kytketty kantoon 13 vuotta sitten, eli KAKSI VUOTTA HEIDN SYNTYMNS JLKEEN! Tm tieto oli merkittv tietenkin siksi, ett tuossa todellisuudessa kotipole kytketn kantoon heti kun lapsi syntyy ja tm kahden vuoden heitto paljasti epilykseni siit, ett POIKIEN ISĔ OLIKIN KIDNAPANNUT HEIDT 13-VUOTTA SITTEN OIKEISTA PERHEISTN! Tss vaiheessa uni olikin jo ihan silkkaa jnnityselokuvan ja painajaisen yhdistelm.

Aloin kertomaan pojille kuinka heidn oikeat perheet varmasti kaipaavat heit ja kuinka heill saattaa olla siskoja ja velji ja kotielimi ja kaikkea. Hetkellisesti tunnelma oli tosi rauhallinen ja pojat ihan innoissaan miettivt millaisetkohan heidn huoneensa ja vanhempansa on. Noh, tm keveys loppui saman tien kun poikien is ilmestyi metsn reunaan ukkosen paukkuessa ja salamoiden lydess. En ollut nhnyt is aikaisemmin ja arvatkaapa kuka se oli? No v***u mun hullu vuokranantaja katajanokalta (josta kirjotin kuudennessa haijumpissa) ja nyt se oli joku kolme metri pitk ja aivan saatanan raivoisan nknen - ja animaatiohahmo. Min, pojat, mets, kotipole ja kaikki oli ihan tmmst oikeeta, mutta is oli semmonen animaatiohahmo. Tss kohtaa oli muuten mys selv, ett hn oli mys se nyt uutisissa ollut tyyppi, joka oli hukuttanut kavereitaan yhteisill veneretkill jonkun seittemn vuoden ajan. Nhtvsti n kaverit oli kans ymmrtnyt poikien ulkonn tai kotipolen vuosirenkaiden kautta, ett t tyyppi oli kidnapannut ne muksut ja sen takia se oli hukuttanut ne! Aloin sitten soittamaan kytille, ett nyt on tosi kyseess ja NI KATOSI! Sanat oli vaan pient pihin ja kytt tietenkin luuli sen olevan joku pilari ja livt luurin korvaan (v*tun natsit) ja sitte pitiki ottaa muksut kainaloon ja lhtee tysill juoksemaan.

Siin kun juoksin ne viis teinipoikaa mun syliss aloin miettimn, ett ei helvetti oiskohan mun pitnyt varmistaa homma ennen kuin annoin niitten ymmrt ett ne on kidnapattu. Ett onhan se aika saatanan noloa jos paljastuukin, ett oon kehitellyt koko homman pssni ja ne jo innoissaan miettii jotain kotielimi ja oikeita vanhempiaan. Just ennen kun hersin olin jo aika varma, ett oon mokannut pahemman kerran, koska EIHN KENENKN KOTIPOLE OLE IHAN JUST SILL SEKUNNILLA KYTKETTY KU MUKSUT SYNTYY, siinhn saattaa olla kaikenlaista kiirett ja st viiden muksun kanssa varsinkin.

--------------------
i'm out of my mind
please leave a message

+Quote Post
lofa4000
viesti 30.05.2016 12:06
Viesti #93

Gino

Viestej: 1511
Jsen nro.: 92

Hieno tarina!

--------------------
Ei mitn junttilankkuja vaan tysin sekopist skateaction galorea!

+Quote Post
TRKR1998
viesti 30.05.2016 13:22
Viesti #94

Gino

Viestej: 1372
Jsen nro.: 767

QUOTE (lofa4000 @ 30.08.2013 11:55) *
Ihme jos tamppoonin asentamisesta ei tule painajaisia..

ohmy.gif

--------------------

+Quote Post

5 Sivua V  « < 3 4 5
Reply to this topicStart new topic