Hangup – Skeittaus, elämä, viihde ja kulttuuri

Tervetuloa vierailija ( Kirjaudu sisn | Rekisteridy )

5 Sivua V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Unet
fgspbexowc
viesti 17.11.2008 23:55
Viesti #1

Flowrider
**

Ryhm: Jsenet
Viestej: 284
Jsen nro.: 367

Toissayn nin unta, ett nukuin sngyss ja puhelin soi. Tuskaisesti kmmin vastaamaan, ja mit vittua, langan toisessakin pss olen min itse.

Keskustelu eteni kuta kuinkin nin:
- Hertit, perkele.
- Jumalauta, kello on puoli kaksi, oot s ihme jtk.

Sitten hersin. Kvelin keittin ja totesin, ett kello on tosiaan puoli 2.

--------------------

Go to the top of the page

+Quote Post
smiauu
viesti 18.11.2008 00:08
Viesti #2

Pro

Viestej: 555
Jsen nro.: 106

viime yn nin unta miss paskoin housuun

--------------------
ahh you have a drinking problem, don`t i?

+Quote Post
simppa187
viesti 18.11.2008 10:05
Viesti #3

Gino

Viestej: 1917
Jsen nro.: 118

sain kyseiselt herralta nimmarin j:n muotoiseen kupariputkeen..

--------------------

+Quote Post
smauli
viesti 18.11.2008 10:21
Viesti #4

Am

Viestej: 483
Jsen nro.: 181

sairaana ollessa, eli nyt, nkee kyll niin friikkej unia.eijjooo jrkkee.

--------------------

+Quote Post
pingeli
viesti 18.11.2008 13:04
Viesti #5

Gino

Viestej: 1026
Jsen nro.: 316

thn on hyv kun meinaa aina nuo ylliset kuvat unohtua...

piti yksin hoidella vanhan ala-asteeni kolmannesta kerroksesta sellasia 5m x 2m x 1m mustia potkleit ulos. sitten tajusin ett voin pist ne leijumaan ja vnt mutkalle ja ties miten, siis ilman ett kosken niihin ollenkaan. homma hoitui hyvin.
hersin mieli keven.

tuo on jnyt mieleen pitkn ajan takaa...nyt on niin paljon univelkaa ett nukkuminen sattuu.

+Quote Post
zee
viesti 18.11.2008 13:16
Viesti #6

Flowrider
**

Viestej: 187
Jsen nro.: 381

olin viime yn pelaamassa World Series Of Pokerin main eventin finaalipyt jonka tauoilla kvin kiikkumassa ja heitin mm. mun laudan johonkin vesistn. itse turnauksessa olin neljs ja tienasin 4milj. dollaria. herttyni petyin.

+Quote Post
Lypsyvoide
viesti 18.11.2008 14:08
Viesti #7

Cardielin ja Busenitzin risteytys

Viestej: 2536
Jsen nro.: 20

Itsehn nin unta jossa ajelin subaru imprezaa, ja loppujen lopuksi lhdin pelkll penkill kruisailee johonki puistoo miss porukka chillas. Kenties kaverin auton kyyti viikonloppuna sai tmn aikaan.

Kaveri oli nhnyt unta jossa Uruguay hykksi klville. Ja tm kaveri oli suuri johtaja isolla miekalla, mutta hn pttikin lhte maanpakoon. Miks m en n tommosia unia?

--------------------
If it wasn't for bad luck,
I wouldn't have no luck at all

+Quote Post
simppa187
viesti 18.11.2008 14:25
Viesti #8

Gino

Viestej: 1917
Jsen nro.: 118

mulla kvi niin et ku olin lukenut kirjan suomen talvisodasta,niin yll johdinkin sitten sukellusvene operaatiota rajan yli vastustajan linnoituksiin..
tai kun katoin matrixin niin kovat oli lpt yll morpheuksen kanssa..

--------------------

+Quote Post
iscence
viesti 18.11.2008 15:18
Viesti #9

Flowrider
**

Viestej: 142
Jsen nro.: 327

Lucid unet on siistej jos ne vaan onnistuu.

--------------------

+Quote Post
mynthon
viesti 18.11.2008 18:12
Viesti #10

Pro

Viestej: 815
Jsen nro.: 48

Onhan nit tullu nhty vaikka minkmoisia. Kerran juoksin jotain pyramidia pitkin ihan trkeen kauan. Kun olin pssy huipulle tipuin johkin luolaan, jossa oli t-rex.

--------------------

+Quote Post
fgspbexowc
viesti 19.11.2008 03:22
Viesti #11

Flowrider
**

Nyt olin matkalla lappiin mukana kaksi autollista kavereita.

Matkalla vastaan tuli joku aivan saatanan kaheli ij pinkiss autossaan... Ukolla oli ilmeisesti kova kiire ja vittuuntuneena ajoi kaverin autoa pin tahallaan. kaveri teki nopeasti ukolle tilaa, mutta mys tm ajoi pientareelle, jossa trytti uudeen pin. Noin 20m pss oli onneksi risteys. Pinkki auto kntyy eri suuntaan, tosin napaten kulman jostain satunnaisesta autosta.

Seuraavaksi tulee jonkinlainen moottoritie todella epmrisill liikennevaloilla varustettuna. Min joudun pyshtymn jokaisiin liikennevaloihin kun taas kaverini psee ajamaan lpi kaikista kunnes he katoavat nkkentstni. Tss vaiheessa olen jostain syyst yksin autossa. Hetken pst minulla ei ole autoa ollenkaan. Jatkan matkaani juosten aivan jumalauttoman kovaa, ja juoksen mm. kauppakeskuksen ja lentokentn tullin lpi.

Olen aivan uupunut juoksusta, mutta sitten ne kaverini ruokapydss venaamassa safkaa. Siin lhtten selitn kuinka perkeleen kova kiire meinasi tulla. Sitten menen tilamaan ruokaa, jotain lasagnea tai sinne pin. Sitten kvelen ottamaan ruokaa seisovasta pydst, mutta ongelma on ett kaikki jutut lukevat espanjaksi, eik lihavanpuoleinen naiskokkikaan puhu muuta kuin espanjaan. En tied mink ruuan maksamisesta edes maksoin, mutta sitten kokki viittoo ksilln pyttipannua kohti ja alan kert sit lautaselleni.

Ennen kuin lautanen on edes tynn joku poliisi tulee kuulustelemaan minua. Minun pit nytt hnelle viisumini. Alan kaivaa lompakkoa ja nyttelemn kaikkia lappuja sielt ijlle. Ensimminen paperi joka tulee vastaan on sakko, tai oikeastaan useita sakkoja, 17e ylinopeussakkoja, lukemattoman monta yhdelle paperille painettuna. Kokkikin tulee tiskin takaa ihmettelemn noin metrin mittaista sakkolappua. Lopulta viisumi lytyy, yritn saada poliisia antamaan viisumille hiukan lisaikaa. Kuulemma ei ky, minun pitisi maksaa ihan perkeleesti.

Jossain vaiheessa reissua otin mys tatuoinnin tuohon aivan navan alle. Joku epmrinen ympyrtunnus, jossa oli nelj pistett, ilmeisesti joku rikollisjrjestn tunnus. Vlill tatuointiin oli mys liitetty jonkinlainen lvistys, ett vatsassani oli ympyrn muotoinen kuoppa, jossa tatuointi oli upotettuna. Hetken tatuointia katseltuani sen hankkiminen alkoi kaduttaa ja pahasti. Siin sitten koitin mietti ratkaisua, mutta en keksinyt mitn.

Hersin helpottuneena tiedosta, ett en ole oikeasti mennyt ottamaan ympyrtatuointia.

--------------------

+Quote Post
jaakko
viesti 19.11.2008 22:00
Viesti #12

Flowrider
**

Viestej: 223
Jsen nro.: 294

alkuviikosta pelasin yks y ltk, varmaa jossai kovalla tasolla, ku oli niin paljon katsojia ja iso halli. Vastustajajoukkueella oli ylln sellaset toisen maailmansodan aikaiset SS-upseerin vaatteet ja mailojen tilalla miekat. kuumotti.

+Quote Post
pingeli
viesti 20.11.2008 12:17
Viesti #13

Gino

Viestej: 1026
Jsen nro.: 316

QUOTE (jaakko @ 19.11.2008 22:00) *
alkuviikosta pelasin yks y ltk, varmaa jossai kovalla tasolla, ku oli niin paljon katsojia ja iso halli. Vastustajajoukkueella oli ylln sellaset toisen maailmansodan aikaiset SS-upseerin vaatteet ja mailojen tilalla miekat. kuumotti.

> enki bilal : jumalaton nytelm

tuossa on muutakin mut mys molempia edellmianittuja. aika tiukkaa futureltk ja univormuja.

Tt viesti on editoitu kyttjn pingeli toimesta 20.11.2008 12:21

+Quote Post
TimanttiT
viesti 20.11.2008 12:27
Viesti #14

Mongopusher
*

Viestej: 83
Jsen nro.: 76

Nin unta et menin Peten kanssa Helsinkiin (ilmeisesti Pete asui Turussa jostain syyst) jonne Pete oli jrknny ypaikan jonkun Morganin luo. Ensin oli kauhee st lyt perille ja sitten ku lopulta pstiin sinne, ni melkein heti alko kreisit pileet. Morgan, Pete, Peten tyttystv ja kaikki muutkin rupes heti nauraa mua. Y meni nopeasti enk m ehtiny nukkuu, itkin vaan ku kaikki kiusas. Aamulla Pete oli vhn pahoillaan. Mun piti olla Helsingiss kaks yt, mutta ptin sitten lhte takas himaan yhen yn jlkeen.

Se on jnn ku her siihen tunteeseen et vihaa jotain. Ihan niinku mki olin tosi suuttunu Petelle aamulla, mut nyt oon jo leppyny.

+Quote Post
harski17
viesti 20.11.2008 12:46
Viesti #15

Pro

Viestej: 798
Jsen nro.: 22

Viime yn uneni: Oli luminen talvi, ja pakenin sotilaita (ilmeisesti venlisi) kavereitteni kanssa Liedon lukion pihapiiriss. Ylasteen tiloihin oli perustettu baari josta haimme turvapaikkaan, mutta ei onnanut. Revin lukion suljettu sivuovea, jota ei ole edes olemassa. Hersin.

--------------------
"iltapiv on elmntapojen mukaan venyv ksite kuten aamupivkin."

+Quote Post
fgspbexowc
viesti 24.11.2008 22:49
Viesti #16

Flowrider
**

Viimeyn nin unta, ett kpi antoi minulle piiskaa. Sitten kyseinen neiti yritti samalla ottaa kiinni genitaalialueista, mutta ei ylttynyt...

Mietin hetken, ett onko tmn viestin lhettminen kovinkaan fiksua.

--------------------

+Quote Post
Turisti
viesti 25.11.2008 13:06
Viesti #17

Gino

Viestej: 1439
Jsen nro.: 66

QUOTE (TimanttiT @ 20.11.2008 12:27) *
-teksti-

Se on jnn ku her siihen tunteeseen et vihaa jotain. Ihan niinku mki olin tosi suuttunu Petelle aamulla, mut nyt oon jo leppyny.

Miten sulla Topi menee?
lk nyt sotke Pete thn.

--------------------
-Jo noin kvisi ikin, niin varmaankin foorumit rjhtisi, olen knnisssen verran sekop. Ja kvin ostamassa lavan KOFF olutta. Tnn lhtee.-
!!!

+Quote Post
TimanttiT
viesti 25.11.2008 13:26
Viesti #18

Mongopusher
*

Viestej: 83
Jsen nro.: 76

Ihan hyvin tss menee.
Viime yn olin piina elokuvassa. Eihn se muistuttanu kyll mitenkn sit leffaa. Siin oli vaan sellanen paha vanha nainen. Se oli jotenki paholaisen leiviss, mut ei se voinut mulle mitn koska oon rastafari ja mulla on suuremmat voimat biggrin.gif Jah!

+Quote Post
kweli
viesti 25.11.2008 19:20
Viesti #19

Pro

Viestej: 527
Jsen nro.: 105

mie nin viime yn unta ett olin jossain tourilla ameriikassa jossa oli kaikenmaailiman proskeippareita mukana.
en juuri muista muuta ku ett heitin rllkll p-rodia. se visti.

+Quote Post
igor
viesti 15.10.2009 11:07
Viesti #20

Cardielin ja Busenitzin risteytys

Viestej: 2949
Jsen nro.: 107

Topi Sorsakoski tuli ostamaan uusia indej ku vanhat olivat kuulemma hirveess kunnossa ja sill oli Nyksen Matti mukana kertomassa eri kielill ett on persauki.

+Quote Post

5 Sivua V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic