Hangup – Skeittaus, elämä, viihde ja kulttuuri

Tervetuloa vierailija ( Kirjaudu sisn | Rekisteridy )

14 Sivua V  « < 12 13 14  
Reply to this topicStart new topic
> Skeittauksesta-puheohjelma
pena
viesti 30.11.2017 11:45
Viesti #261

Pro

Ryhm: Jsenet
Viestej: 840
Jsen nro.: 412

Hyv keskustelua, kiitos siit!
Uudes jaksossa vieraana Janne Saario:
http://hangup.fi/artikkelit/2551-skeittauk...6-janne-saario/

--------------------
i'm out of my mind
please leave a message
Go to the top of the page

+Quote Post
pena
viesti 04.12.2017 11:57
Viesti #262

Pro

Totuttuun tapaan ens jakson maistiainen instassa: https://www.instagram.com/p/BcRn9cvgTJK/

--------------------
i'm out of my mind
please leave a message

+Quote Post
pena
viesti 07.12.2017 10:04
Viesti #263

Pro

Uus jakso ulkona! Vieraana Lena Salmi:
http://hangup.fi/artikkelit/2563-skeittauk...-37-lena-salmi/

--------------------
i'm out of my mind
please leave a message

+Quote Post
rispa
viesti 11.12.2017 09:22
Viesti #264

Mongopusher
*

Viestej: 39
Jsen nro.: 304

Hieman palatakseni tuohon vastuukysymyksiin, rikkomisiin ja skeittaamiseen luvattomissa paikoissa.
Kuten tll jotkut ihmiset jo kommentoivatkin, ett in tuoma vastuullisuudentunto alkaa varmaan itsekin painaa, mutta ei se aivan kaikki ole. Joskus 80-luvulla ei niin paljoa miettinyt, jos joku kukkapenkki nytti skeitatulta, mutta siinkin oli pieni henkilkohtainen kynnys lhte ite sit ensimmisen tuhoamaan. En muistaakseni moista pahemmin ole harrastanut; voi olla ett joskus. Oli ja on kuitenkin helppoa lhte skeittaamaan jotain jo skeitattua spottia. Silloin omatunto kolkuttaa huomattavasti vhemmn, eli siirrn vastuun muka pois omilta harteiltani.
Juu, ja kyll ollaan juostu Turun Hamburger Brsin talonmiest aika monasti pakoon ja kiipeilty ihmeellisist paikoista skeittaamaan parkkitaloihin. Harvemmin mitn isompaa on sattunut, kun on ollut ystvllinen ja yhteistykykyinen toisen osapuolen kanssa, kuten veli kaerae asian ihan hienosti puki tarinan muotoon. Yksi tarina on ehk jnyt vaimaamaan menneilt vuosilta. Elettiin varmaan herran vuotta -90 tai -91. Skeittasin yksin Turun Marina Palacen rappusia (jotkut ehk muistavat). En aiheuttanut kovasti mielipahaa kenellekn, kunnes yksi selkesti hyvin toimeentuleva herrasmies vaimonsa kera tulee ojentamaan isllisesti minua kdest piten sanoen, ett: ``Sinun kannattaa etsi kunnollinen harrastus, koska sinun issi lompakko ei kest, jos tulet kolhimaan jonkun auton.`` Tm ji mieleen siksi, ett siin ei ollut mitn jrke, koska hnell ei ollut minun sosiaalisesta taustasta mitn tietoa ja olin kohtuullisen tasokas uimari ja edustanut jopa Suomea. En sanonut mitn, mutta toivoin sisimmssni, ett tapaan hnet Aura Golfissa joku kerta ja saan sanoa hnelle samat sanat. Alan luopua toivosta, mutta pieni kipin el yh.
Kyll mua harmittaa, jos jonkun lajin harrastaja tulee ottamaan haltuun mun omistamia kiinteistj tai muita rakennelmia sill perusteella, ett se kuuluu lajiin tai ihan mihin vaan lajin sisisiin sdksiin. Sori, ei tule tapahtumaan. Mutta jos joku skeittari tulee pyytmn, ett voiko skeitata mun miniramppia niin vastaus on luonnollisesti myntv ja luultavasti ite lhen mukaan.
Eip thn yht vastausta ole, eik pidkn olla. Hauskaa keskustelua. Jatketaan.
Ps. Viimeksi sain hdt pari viikkoa sitten vanhalta autokaasuasemalta. Skeittasin fltti pihan perll ja omistaja ei tyknnyt siit. Ymmrsin yskn ja lhdin pois. Yhteist kielthn meill ei ollut, koska en viel ymmrr vihaista thaita. Itse asiassa flttikin oli ihan hirvee, mutta ksi yls virheen merkiksi.

+Quote Post
kempton
viesti 11.12.2017 14:32
Viesti #265

Cardielin ja Busenitzin risteytys

Ryhm: Kdet mullassa.
Viestej: 6086
Jsen nro.: 3

QUOTE (rispa @ 11.12.2017 09:22) *
Hieman palatakseni tuohon vastuukysymyksiin, rikkomisiin ja skeittaamiseen luvattomissa paikoissa.
Kuten tll jotkut ihmiset jo kommentoivatkin, ett in tuoma vastuullisuudentunto alkaa varmaan itsekin painaa, mutta ei se aivan kaikki ole. Joskus 80-luvulla ei niin paljoa miettinyt, jos joku kukkapenkki nytti skeitatulta, mutta siinkin oli pieni henkilkohtainen kynnys lhte ite sit ensimmisen tuhoamaan. En muistaakseni moista pahemmin ole harrastanut; voi olla ett joskus. Oli ja on kuitenkin helppoa lhte skeittaamaan jotain jo skeitattua spottia. Silloin omatunto kolkuttaa huomattavasti vhemmn, eli siirrn vastuun muka pois omilta harteiltani.
Juu, ja kyll ollaan juostu Turun Hamburger Brsin talonmiest aika monasti pakoon ja kiipeilty ihmeellisist paikoista skeittaamaan parkkitaloihin. Harvemmin mitn isompaa on sattunut, kun on ollut ystvllinen ja yhteistykykyinen toisen osapuolen kanssa, kuten veli kaerae asian ihan hienosti puki tarinan muotoon. Yksi tarina on ehk jnyt vaimaamaan menneilt vuosilta. Elettiin varmaan herran vuotta -90 tai -91. Skeittasin yksin Turun Marina Palacen rappusia (jotkut ehk muistavat). En aiheuttanut kovasti mielipahaa kenellekn, kunnes yksi selkesti hyvin toimeentuleva herrasmies vaimonsa kera tulee ojentamaan isllisesti minua kdest piten sanoen, ett: ``Sinun kannattaa etsi kunnollinen harrastus, koska sinun issi lompakko ei kest, jos tulet kolhimaan jonkun auton.`` Tm ji mieleen siksi, ett siin ei ollut mitn jrke, koska hnell ei ollut minun sosiaalisesta taustasta mitn tietoa ja olin kohtuullisen tasokas uimari ja edustanut jopa Suomea. En sanonut mitn, mutta toivoin sisimmssni, ett tapaan hnet Aura Golfissa joku kerta ja saan sanoa hnelle samat sanat. Alan luopua toivosta, mutta pieni kipin el yh.
Kyll mua harmittaa, jos jonkun lajin harrastaja tulee ottamaan haltuun mun omistamia kiinteistj tai muita rakennelmia sill perusteella, ett se kuuluu lajiin tai ihan mihin vaan lajin sisisiin sdksiin. Sori, ei tule tapahtumaan. Mutta jos joku skeittari tulee pyytmn, ett voiko skeitata mun miniramppia niin vastaus on luonnollisesti myntv ja luultavasti ite lhen mukaan.
Eip thn yht vastausta ole, eik pidkn olla. Hauskaa keskustelua. Jatketaan.
Ps. Viimeksi sain hdt pari viikkoa sitten vanhalta autokaasuasemalta. Skeittasin fltti pihan perll ja omistaja ei tyknnyt siit. Ymmrsin yskn ja lhdin pois. Yhteist kielthn meill ei ollut, koska en viel ymmrr vihaista thaita. Itse asiassa flttikin oli ihan hirvee, mutta ksi yls virheen merkiksi.

Nit "mee tihin, nosta housut jne." valittajia nyt on ollut it ja ajat. Uskon ett skeittaus ei ole ainoa aihealue mist he valittavat samalla ennakkoluulottomalla asenteella.

--------------------
some things last a long time

+Quote Post
lofa4000
viesti 11.12.2017 15:04
Viesti #266

Gino

Viestej: 1503
Jsen nro.: 92

QUOTE (kempton @ 11.12.2017 14:32) *
Nit "mee tihin, nosta housut jne." valittajia nyt on ollut it ja ajat. Uskon ett skeittaus ei ole ainoa aihealue mist he valittavat samalla ennakkoluulottomalla asenteella.

Onko tmn takia nuorison housut nykyn kainaloissa?

--------------------
Ei mitn junttilankkuja vaan tysin sekopist skateaction galorea!

+Quote Post
Is
viesti 11.12.2017 16:58
Viesti #267

Gino

Viestej: 1254
Jsen nro.: 371

QUOTE (lofa4000 @ 11.12.2017 15:04) *
Onko tmn takia nuorison housut nykyn kainaloissa?

Hyv, ett valitukset menivt vihdoin perille parin vuosikymmenen jlkeen!

+Quote Post
Jasip
viesti 12.12.2017 00:24
Viesti #268

Gino

Viestej: 1690
Jsen nro.: 1938

"Nyt se paita pois housuista!"
"Nyt se avainlenksu vylt kilisemst!"
"Kasvata nyt hiukset saatana!"

2010-luvun htj/huutelija

Tt viesti on editoitu kyttjn Jasip toimesta 12.12.2017 00:29

--------------------

+Quote Post
pena
viesti 12.12.2017 22:03
Viesti #269

Pro

Instagramissa taas maistiaista tulevasta torstaista: https://www.instagram.com/p/Bcj2pbhgLTS/

--------------------
i'm out of my mind
please leave a message

+Quote Post
rispa
viesti 14.12.2017 04:47
Viesti #270

Mongopusher
*

Viestej: 39
Jsen nro.: 304

QUOTE (kempton @ 11.12.2017 13:32) *

Juu, onhan tuota pahempaakin tullu koettua. Tilanne oli vaan niin absurdi, ett siksi varmaan jnyt mieleen. No toivotaan, ett nykyinen sukupolvi on oppinut olemaan, ettei meidn tarvi tulla ohjaamaan heit oikeisiin harrastuksiin tai pukeutumiseen, puhumattakaan musiikkimausta.

+Quote Post
pena
viesti 14.12.2017 08:59
Viesti #271

Pro

etusivulla tn pivn jakso: http://hangup.fi/artikkelit/2577-skeittauk...briston-basola/
Briston on yksi mun lempiskeittareista, jonka toimintaa oon seurannut lhinn videoiden vlityksell hmmstellen jo vuosia. Briston edustaa mulle sit uutta taitavaa parikymppisten skeittareiden ryhm, joka nostaa skeittauksen tasoa Suomessa jatkuvasti. Kysyin Bristonilta hnen erikoisesta temppupussistaan, temppujen keksimisest, vaikutteiden ottamisesta, skeittikisoista, sponsoroituna skeittarina olemisesta, Hyvinkn skeittikirkosta, Boo clanista, pukeutumisesta, tavotteista, musiikin tekemisest, siit mit hn aikoo tehd isona ja monesta muusta asiasta. Jaksossa selvi mys esimerkiksi olympialaisten tilanne suomiskeittauksen osalta.

--------------------
i'm out of my mind
please leave a message

+Quote Post
A Dog in Crowded...
viesti Tnn, 09:20
Viesti #272

Mongopusher
*

Viestej: 5
Jsen nro.: 4598

Hyv jakso. Brixi mys omia lemppareita, joten mukava kuulla nuorukaisen mietteit. Temppuvalinnat kaverilla kyll ihan omaa luokkaansa. Hauska huomata, ett Arsin mielikuvituksellinen nkemys skeittaukseen on iskostunu Brixille Jkess vietettyin aikoina. Kaveri on kyll kehitellyt leikkis ja mielikuvituksellista meininki, mutta todella omaperisell tvistill. Nuorissa on tulevaisuus.

+Quote Post

14 Sivua V  « < 12 13 14
Reply to this topicStart new topic