Tervetuloa vierailija ( Kirjaudu sisään | Rekisteröidy )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Viesti
|
|
![]() Cardielin ja Busenitzin risteytys ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Moderaattori Viestejä: 3922 Liittynyt: 10.03.2008 Paikkakunta: Helsinki Jäsen nro.: 71 |
Tota spämmimainostopikkia alkaa olemaan oikeesti aika vaivaksi asti.
Jos ei meinaa moderaattorit jaksaa/keretä niitä poistella niin voin ottaa sen moderaattorin viitan jälleen harteilleni. Täällä tulee kummiskin käytyä tiuhempaan kun oikeestaan ees haluis niin samalla vois ainakin poistella noita turhia topikkeja. Lupaan että en käyttäis moderoinnin tuomaa valtaa/mahdollisuuksia väärin, kuten ehkä vanhan foorumin aikoihin ehkä pääsi käymään ![]() |
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Cardielin ja Busenitzin risteytys ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Kädet mullassa. Viestejä: 6211 Liittynyt: 21.02.2008 Paikkakunta: helsinki Jäsen nro.: 3 |
Mä oon poistanut tota spämmiä minkä jaksanut mutta alkaa mennä niiden kanssa jo käpy. Mä laitan tume sut modeksi niin voit auttaa, tohon tarttee pidemmällä välillä keksiä joku systeemi.
-------------------- some things last a long time
|
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Pro ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 853 Liittynyt: 13.08.2008 Jäsen nro.: 449 |
NYT (19:08) on 6/10 etusivu topiikista spämmiä, kaksi venäjäksi. JES
että kyllä tuo vähän inhottaa mua Tätä viestiä on editoitu käyttäjän rockwell toimesta 15.01.2011 19:03 -------------------- where brooklyn at?
|
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Flowrider ![]() ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 102 Liittynyt: 15.08.2009 Paikkakunta: Helsinki Jäsen nro.: 1230 |
Ent tiiä täst foorumiohjelmast, mutta vaihtoehto olis semmonen asetus,että uusi käyttäjä ei pysty ensimmäiseen viikkoon tehdä uutta topikkia. Vaan ainoastaan pystyy kommentoimaan valmiita.
-------------------- PG in da hood and up to no good
|
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Pro ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 591 Liittynyt: 08.03.2008 Paikkakunta: Helsinki Jäsen nro.: 46 |
tai se, että esim. suomeksi pitää kirjottaa tietty sana, että pääsee luomaan käyttäjätunnuksen.
|
|
|
![]()
Viesti
|
|
Flowrider ![]() ![]() Ryhmä: Moderaattori Viestejä: 289 Liittynyt: 10.03.2008 Jäsen nro.: 67 |
Mä eilen jotai kikkelinkasvatuslinkkivinkkejä tjsp. dellailin pois. Toivottavasti joku ei harmistunu
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Pro ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 843 Liittynyt: 08.03.2008 Paikkakunta: Tornio Jäsen nro.: 47 |
Captcha käyttöön tunnuksen teko vaiheessa ja jos ei löydy muuta, niin kaikki muut ku suomalaiset IP.t estolistalle tjs.
-------------------- |
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Pro ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 853 Liittynyt: 13.08.2008 Jäsen nro.: 449 |
Captcha käyttöön tunnuksen teko vaiheessa ja jos ei löydy muuta, niin kaikki muut ku suomalaiset IP.t estolistalle tjs. asun ranskassa... -------------------- where brooklyn at?
|
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Cardielin ja Busenitzin risteytys ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Kädet mullassa. Viestejä: 6211 Liittynyt: 21.02.2008 Paikkakunta: helsinki Jäsen nro.: 3 |
Captcha pitäisi olla käytössä. Nyt tuli rekisteröintiin varmistuskysymys vielä, eiköhän nyt vähene.
-------------------- some things last a long time
|
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Cardielin ja Busenitzin risteytys ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Moderaattori Viestejä: 3922 Liittynyt: 10.03.2008 Paikkakunta: Helsinki Jäsen nro.: 71 |
Pitäis varmaan kans sit deletoida noita jo luotuja spämmi-accountteja.
Oisin niin tehny jo mutta ei riitä oikeudet. |
|
|
![]()
Viesti
|
|
![]() Cardielin ja Busenitzin risteytys ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä: Jäsenet Viestejä: 3386 Liittynyt: 02.11.2008 Jäsen nro.: 625 |
|
|
|
![]() ![]() |