Hangup – Skeittaus, elämä, viihde ja kulttuuri

Tervetuloa vierailija ( Kirjaudu sisn | Rekisteridy )

Reply to this topicStart new topic
> Apuja Laudan Valinnassa?
lil idiot
viesti 11.05.2015 20:37
Viesti #1

Mongopusher
*

Ryhm: Jsenet
Viestej: 3
Jsen nro.: 3963

Heya!
Mulla on stockmannilta tmmnen 20 clr sports cruiser, noin 22" ja olisin mahdollisesti vaihtamassa pennyboardiin. Mulla on mys normaali skeittilauta. Ongelmana on, ett ostaisinko 22" vai 27" laudan? Ja jos tilaan pennyn omilta sivuilta niin kuinka suurella mahdollisuudella lauta j tulliin jos se tulee USA:sta? Kyttisin lautaa ihan cruisailuun ympri oulua kavereiden kanssa ja tarvisin laudan joka kntyy hyvin. 27" on ilmeisesti vakaampi kuin 22" muttei kai knny niin hyvin. Onko 27" verrattavissa normaaliin skeittilautaan (kntyyk samalla lailla, onko yht vakaa?) Temppuja en ole tekemss. Oon sen verran skeitannut ja cruisannut ett pystyss pysyn kovemmissakin vauhdeissa ja ei oo tosiaan eka lauta t penny. T nykyinen cruiseri mik mulla on aiheuttaa mulle akillesten lhell oleviin luihin aika kiitettv kipua ja mietin ett kannattaako vaihtaa lauta vai hankkia paremmat kengt? Ja onko 22" ja 27" tosiaan niin tuntuvaa eroa muuten kuin koossa? Olisi kiva testata molempia kokoja mutta Real Dealiin en ihan mielellni menisi ostoksille koska laudat ovat siell kalliimpia kuin esim. Junkyardissa ja pennyn sivuilla. Anteeksi kovasti sekavat selitykset ja kiitos etukteen vastauksista!
Go to the top of the page

+Quote Post
lil idiot
viesti 11.05.2015 21:51
Viesti #2

Mongopusher
*

Nyttisk 27" liian isolta 14 vuotiaan tytn kytss? kengn koko on 39.

+Quote Post
lil idiot
viesti 12.05.2015 06:06
Viesti #3

Mongopusher
*

Turhaan nkjn taas pyytelen apua kun ei ketn oo vastaamassakaan ._.

+Quote Post
noeivissii
viesti 12.05.2015 15:14
Viesti #4

Pro

Viestej: 574
Jsen nro.: 658

oisko se real deali kalliimpi sen takia, ett sielt sit apua kysymll sais? mihin ikin noi tuumamerkinnt viittaakaan niill tuskin on mitn tekemist kntyvyyden kanssa ja se nyttk lauta isolta vai ei on makukysymys ja susta itsest kiinni. eli mars real dealiin vaan, tuet hyv toimintaa.

--------------------
anti-hetero

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic