Hangup – Skeittaus, elämä, viihde ja kulttuuri

Tervetuloa vierailija ( Kirjaudu sisn | Rekisteridy )

Reply to this topicStart new topic
> Hangup 4/15
kempton
viesti 08.12.2015 08:17
Viesti #1

Cardielin ja Busenitzin risteytys

Ryhm: Kdet mullassa.
Viestej: 6211
Jsen nro.: 3

Uusin lehti nyt ulkona. Mm. Willis Kimbel, Jacob Sundell, Juni Scott, Teemu Pirinen....

Risut ja ruusut thn.

--------------------
some things last a long time
Go to the top of the page

+Quote Post
Rappcat
viesti 20.01.2016 21:15
Viesti #2

Pro

Ryhm: Jsenet
Viestej: 829
Jsen nro.: 87

En muista oonko jo aiemmin kehunu mut Alinin Nikke on kyll ihan keskiverron ylpuolella kynnvarressa. Ei oo hyvii juttui pilattu tylsll tekstill.

+Quote Post
Rappcat
viesti 02.02.2016 17:10
Viesti #3

Pro

Sain lehden vhn jlkijunassa ja huutelenkin ehk tss vhn jo karanneen kelkan pern tai ainaki pllytn jossain mrin menneen talven lumia mutta viel muutama irtonainen kommentti.

Haastatellut tyypit oli mielenkiintosia ja useimpiin oltiinki saatu hyvin omaa kulmaa, eik menty ihan niill kaikkein perinteisimmill sakareilla. Esim lpt suomenruotsalaisista jokseenki uutta mulle. Junin haastiksen alku oli kyll sotkettu taittovaiheessa jotenkin.

Foghorn-juttu oli aika puuduttavaa lukea; miks juuri ketn paitsi niden jpien kavereita pitis kiinnostaa lukea nin pitk juttu, jossa joka piv alkaa ja loppuu "muutaman bissen merkeiss ja paikalliset laitto joukahaista tulille". Siis kohtuudessaanhan tmmnen sisltyy suunnilleen vistmtt skedetouriartikkeliin, mik on ihan ok, vaikka ei siltikn juuri lainkaan mielenkiintoista. Juttu oli tss suhteessa ylipitk. Ja toisaalta samassa lehdess ollu Afrikan reissun kuvailu todistaa, ett asian voi tehd tasokkaamminkin monessa suhteessa. Foghorn jutussa olleet postimerkin kokoiset kuvat eivt myskn palvelleet lukijaa.

Ei ole lehti taas ksill plrttvksi, joten tuossa se mit mieleen ji.

Mua kiinnostais mys, ett eik teit toimituksessa harmita, kun ette tunnu saavan juuri mitn palautetta lehdest koskaan?

+Quote Post
xandeo
viesti 02.02.2016 18:03
Viesti #4

Am

Viestej: 407
Jsen nro.: 450

QUOTE (Rappcat @ 02.02.2016 17:10) *
Haastatellut tyypit oli mielenkiintosia ja useimpiin oltiinki saatu hyvin omaa kulmaa, eik menty ihan niill kaikkein perinteisimmill sakareilla. Esim lpt suomenruotsalaisista jokseenki uutta mulle.

Mit lppi siin oli suomenruotsalaisista? Itse kun ei pse lehte lukemaan.

Ainakin omasta mielest on hienoa, ett joku jaksaa/ehtii antaa hyv palautetta lehdelle - hyv postaus.

--------------------
Men are equal: it is not birth but virtue that makes the difference. (Voltaire)

+Quote Post
kempton
viesti 02.02.2016 22:07
Viesti #5

Mua kiinnostais mys, ett eik teit toimituksessa harmita, kun ette tunnu saavan juuri mitn palautetta lehdest koskaan?

Harmittaa juu. Mielelln sit kuulisi, Itsehn en juuri tekstipuoleen ole hirvesti koskenut, yleisesti ulkoasuun liittyvt kommentit kiinnostaa, se on kumminkin muuttunut lhiaikoina paljon.

Nm Touri-artikkelit tyyli "Otettiiin rennosti kuppia ja chillattiin kenguruiden kanssa" on tiedossa. Voisi nyt taas luvata ett niit ei en juuri tule. Kai se on tunnustettava ett niiss teksti on monesti vain koristetta sivulla ja kuvat on pasia. Tlle vuodelle on nyt selkeet suunnitelmat ja sisltvt vhn tllist kamaa.

Foghorn oli ehk vhn erikoistapaus siksi ett se on kumminkin "legendamatskua" ja kuvathan oli knnykkkuvia joten sen takia ei voinut laittaa isommalla. Ehk se kiinnosti niit kenelle alkuperinen One Love sanoo jotain, ymmrrn kyl tysin ett jos henkilt eivt ole edes etisesti tuttuja niin ei kiinnosta yhtn. Tai ehk siit sai jonkun kimmokkeen lhte noille kulmille tourille? Mutta kritiikki oikeutettu, vaikka mun mielest tekstipuoli lehdess oli kokonaisuutena parempi, eik sit perus-sakaria ollut en ihan hirveesti. Juurikin Jacobin juttu oli omasta mielest oikein mielenkiintoinen.

--------------------

+Quote Post
supi
viesti 04.02.2016 10:06
Viesti #6

Mongopusher
*

Viestej: 12
Jsen nro.: 2367

Mist meilist tavoittaa HU:n toimituksen?

Mulla epselvyyksi lehden toimitusasioihin ja laitoin toissapivn asiasta viesti osoitteeseen kempas[at]hangup.fi.

+Quote Post
kempton
viesti 04.02.2016 11:00
Viesti #7

Vastaan sulle mailiin, en saanu viel selvitetty.

--------------------

+Quote Post
Rappcat
viesti 04.02.2016 17:59
Viesti #8

Pro

QUOTE (xandeo @ 02.02.2016 18:03) *
Mit lppi siin oli suomenruotsalaisista? Itse kun ei pse lehte lukemaan.

Hmm, no ainaki Jacob kerto siin, ett suomalaiset yleisesti kovempia skeittaamaan ja kun hn itse alkoi sitten suomalaisten kanssa skeittaamaan, niin asiaa katsottiin suomenruotsalaisten keskuudessa vhn pahasti tms. Ei nyt oo tuota lehtee tosiaan, niin paremmin en muista.

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic