Hangup – Skeittaus, elämä, viihde ja kulttuuri

Tervetuloa vierailija ( Kirjaudu sisn | Rekisteridy )

815 Sivua V  « < 813 814 815  
Reply to this topicStart new topic
> Skatetubetuksia
teal
viesti Eilen, 09:11
Viesti #16281

Flowrider
**

Ryhm: Jsenet
Viestej: 160
Jsen nro.: 50

Jossain ptkss oli musana mys Cannibal Holocaustin tunnari.

--------------------
Waterboarding is not a crime.
Go to the top of the page

+Quote Post
Is
viesti Eilen, 18:28
Viesti #16282

Gino

Viestej: 1247
Jsen nro.: 371

QUOTE (Jasip @ 17.09.2017 19:39) *
Jos olis DVD niin toivoisin "skip Aidan" -nappia (eli n. puolet leffasta)

Mun on pakko mynt, ett vaikka sen skeittaus ei olisikaan kaikkein kiinnostavinta, siin jtkss on sellaista tietynlaista edesvastuutonta ja holtitonta karismaa, mit vaan katsoo mielelln ja mik varmasti myy todella hyvin. Siin ja siin kannattaako firman imagoa rakentaa sen jtkn ymprille (mik tss melkein pakostakin tapahtuu, koska se on niin nkyv tyyppi), mutta varmasti sen avulla paitaa ja lautaa myy hyvin nuorisolle.

+Quote Post
Jasip
viesti Eilen, 19:52
Viesti #16283

Gino

Viestej: 1671
Jsen nro.: 1938

QUOTE (Is @ 18.09.2017 18:28) *
Mun on pakko mynt, ett vaikka sen skeittaus ei olisikaan kaikkein kiinnostavinta, siin jtkss on sellaista tietynlaista edesvastuutonta ja holtitonta karismaa, mit vaan katsoo mielelln ja mik varmasti myy todella hyvin. Siin ja siin kannattaako firman imagoa rakentaa sen jtkn ymprille (mik tss melkein pakostakin tapahtuu, koska se on niin nkyv tyyppi), mutta varmasti sen avulla paitaa ja lautaa myy hyvin nuorisolle.

Joo ymmrrn kyll ton nuorisolle myymisen osan. Kyllhn Aidanista sellaset Gummo/ Kids vibat tulee itellekin mut jotenkin haluis mielummin nhd sen oksentamassa vaikka jossain Supremen mainoksessa.

Tt viesti on editoitu kyttjn Jasip toimesta Eilen, 19:53

--------------------

+Quote Post
Is
viesti Eilen, 20:32
Viesti #16284

Gino

QUOTE (Jasip @ 18.09.2017 19:52) *
..jotenkin haluis mielummin nhd sen oksentamassa vaikka jossain Supremen mainoksessa.

Joo, totta. Hyvin irrallista touhua kuitenkin tuosta muusta meiningist.

Asiasta toiseen, tulipa vaan mieleen, ett onkohan joku Aidan tai Ben K nykynuorisolle ollenkaan sama kuin Ali Boulala oli itelle aikoinaan? Tehdn skedell ja elmss uhkarohkean vlinpitmttmi valintoja ja skeitataan vhn sellaisella vimmaisen sekopisell tyylill, koko ajan osaamisen aivan rirajoilla ja siten ett varmana sattuu jatkuvasti eik sill ole mitn vli. Ja ollaan samalla jollain tavalla nuorille muodin ja tyylin edellkvijit, vaikka ihan erilaisilta nytetnkin.

+Quote Post
Jasip
viesti Eilen, 20:50
Viesti #16285

Gino

Viestej: 1671
Jsen nro.: 1938

QUOTE (Is @ 18.09.2017 20:32) *
Joo, totta. Hyvin irrallista touhua kuitenkin tuosta muusta meiningist.

Asiasta toiseen, tulipa vaan mieleen, ett onkohan joku Aidan tai Ben K nykynuorisolle ollenkaan sama kuin Ali Boulala oli itelle aikoinaan? Tehdn skedell ja elmss uhkarohkean vlinpitmttmi valintoja ja skeitataan vhn sellaisella vimmaisen sekopisell tyylill, koko ajan osaamisen aivan rirajoilla ja siten ett varmana sattuu jatkuvasti eik sill ole mitn vli. Ja ollaan samalla jollain tavalla nuorille muodin ja tyylin edellkvijit, vaikka ihan erilaisilta nytetnkin.

Olen joskus ennenkin maininnut mutta tm Ben Kadow on hahmona hyvin pelottava, ainakin mulle. Pimen puolen Jaska Jokunen.

Tt viesti on editoitu kyttjn Jasip toimesta Eilen, 20:57

--------------------

+Quote Post
Is
viesti Eilen, 21:11
Viesti #16286

Gino

QUOTE (Jasip @ 18.09.2017 20:50) *
Olen joskus ennenkin maininnut mutta tm Ben Kadow on hahmona hyvin pelottava, ainakin mulle. Pimen puolen Jaska Jokunen.

Se kveli aivan minun vierestni pari kuukautta sitten Napalm Deathin keikalla. Sen jlkeen kun turvamiehet olivat heittneet sen lavalta, kun se ji sinne jotain primn eik tajunnut stage divata ntisti niinkuin muut. Se oli jotenkin niin agressiivisen oloinen hahmo siin liven, ett kyll oikeasti vhn pelotti ett huitaiseeko se minua nyrkill naamaan siin ohi kvellessn, tai jotain muuta epmiellyttv.

+Quote Post
maks
viesti Eilen, 23:01
Viesti #16287

Flowrider
**

Viestej: 201
Jsen nro.: 1067

Heath kirchart - epicly later'd, youtube
tosi mielenkiintonen jakso, pakko arvostaa taas vh lis.
Yks kovimmista oli et olis saanu sponssisopparin loppuelmksi ihan vaan itten olemisesta, mut ei kelvannu.

Edit- Niin siis list taas youtubelinkki ni pop upit korvattu mainoksilla.

Tt viesti on editoitu kyttjn maks toimesta Eilen, 23:02

+Quote Post

815 Sivua V  « < 813 814 815
Reply to this topicStart new topic